18 June, 2011

Architectural Furnitures

atau dalam Bahasa Melayu, perabot jimat ruang! Kalau dah ada semua ni, cukup lengkap dah rumah. Dapur, meja kerja, bilik tidur, meja makan & meja lepak. Boleh pilih mana satu yang nak guna. Memang jimat ruang. Tetapi! Sesuai untuk orang bujang je lah. Aku rasa masa benda ni ada kat pasaran, aku dah tak bujang. HAHAHA. Ok enjoy! Silalah berangan!

Dapur, meja kerja, tempat tidur. Ada video kat SINI.

Meja lepak. COOL! -apartment therapy

Meja makan (hmm mana nak simpan lauk?oo buffet style) -freshome

2 comment (s):

fatin itu saya said...

kalau tak bujang pun, i nk yg gambar last skali tu. smart gile!

[Reply]
Meck said...

haha betul2! yg tu ngan anak2 blh

[Reply]
>