05 October, 2011

Funny 37


Pengajaran: 

Janganlah jadi terlalu ignorant. Sekali sekala boleh. Walaupun tak mengganggu hidup kita, kena tau jugak sikit-sikit. Orang biasa macam aku ni sikit-sikit je lah, IQ tinggi-tinggi tu bolehlah tau banyak-banyak. Kadang-kadang seronok sembang isu semasa, dengar pendapat semua orang, debate sikit (jangan emo sudah). Paling best kalau dapat sembang dengan yang pakar, banyak boleh tau. OK. Bagi aku orang yang ambil tahu pasal isu semasa ni BONUS.

4 comment (s):

Anak Adam said...

I selalu ja jadi situasi mcm ni. herm. susah nak jumpa org yg baca apa kita baca.

p/s: so shazlina! ahhahha

[Reply]
anastasia aisyah said...

@Anak Adam

aku - shaz, kalau 100 darab 100 dapat berapa?

Shaz - ha?...apa kau ni? malas la aku nak pikir..ahaah..

[Reply]
Eric Lee said...

yeap...too many ignorant ppl out there...haha

[Reply]
Semut Senyum said...

saya sokong!!! kene amik tahu isu2 semasa ni.. baru lah kita bukan katak dibawah tempurung...

[Reply]
>