Pages

16 July, 2011

Nostalgia Kanak-kanak 90an (20 Gambar)

Kalau korang lahir lebih kurang macam aku 1987, mesti korang ingat. Hehe. Aku tak jumpa gambar tiup kereta kertas & pensel ink macam peluru tu. haha. Ok. Selamat awet muda!


























Gambar ihsan google & theberry.

29 comment (s):

TeAqArH said...

alamak..terigt zmn2 kecik dulu...
lagi2 tgk tomatoman..^_^

[Reply]
Anonymous said...

hehe...aku lahir 89....gogogogo power rangers...haha

[Reply]
Elie Lily said...

zaman kanak2 ribena telah berlalu!rindu kot!
hahaha

[Reply]
lilypelangi said...

windunye zaman kecik2 :D

[Reply]
cik bulan said...

tersentuh tengok gamba no. 3 ...hahaha..slalu perabih duit doploh sen beli kat makcik tepi jalan..hahahaha..=D..

menatang no 8 tu sangat femes..haha..boleh bela menatang lam tu..hahaha

[Reply]
Anonymous said...

so true!! tp garfield 2 maenan ape? rasanye xpnh maen

[Reply]
Mrs Ijam said...

oh rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu

[Reply]
fae ramly said...

Haha,super miss,esp lawan pemadam,paper doll,tamagochi,digimon.ada lagi ka skrg?Haha,super miss,esp lawan pemadam,paper doll,tamagochi,digimon.ada lagi ka skrg?

[Reply]
Kira Sakura said...

gambar no 3 tue..

masa kecik2 dlu byk benda alah tue.. pastu dah besar sikit mula pk apsal aku maen bnde2 nie.. buang duit jer.. hahahaha

[Reply]
anis marissa said...

hahahaha..
dlu aku suke men anak ptung kertas ngn power rangers..hahaha

[Reply]
taro1606 said...

nice entri...
tringat mase dulu-dulu main kete "Amperor" race ngn kekawan... siap buat litar lg...

[Reply]
Ct Hajar ♫ said...

rindduuuuu nye !



dekat patung kertas wawa

[Reply]
Akulah Pak Lan said...

tomatoman...aku tgk cerita kartun ni..haha

[Reply]
Meck said...

@Anonymous tu telefon la bukan mainan haha

[Reply]
:: hayati :: said...

btol la,tingt zaman kecik2....huhu

[Reply]
adlin roshaida said...

hahah teringat zaman dolu2 :)

[Reply]
Anonymous said...

laaa.. knp ade dlm kategori ni?? hahaha

[Reply]
Unknown said...

dulu wajib tgk power rangers, then siap hafal kuasa2 die! haha

[Reply]
Meck said...

@Anonymous mcm ada je zaman ni hahaahaha

[Reply]
Meck said...

gembira aku buat korang ingat zaman dulu-dulu heheeh

[Reply]
[sutera kasih] said...

nostalgianya!!!hehe
pebret tu dulu main pemadam hahaha :P
tomato man tu kannnnnn!!!
power rangers!!!
cyberpet!!!!ngeeee

[Reply]
afiq. said...

HAHAHAHA. ni sumpah nice.
zaman kanak-kanak yang ceria.

mainan patung-patung ni selalu jugak maen dgn kakak gua. hahahaha

[Reply]
Cik TK said...

buat TK rindu zaman kecik2 dulu... power ranger, main tutup botol, lawan pemadam, banyak lagi la... yang no. 3 tu paling banyak main... haha!

[Reply]
afzam said...

teringat time sklh rendah dulu

aku suka main digimon..hehe..

enth men aku letak digimon aku dulu..haha

[Reply]
.ejat. said...

teringat zaman kanak2 dulu. rindu zaman main layang2,gasing. gelongsor bukit gune kotak. terbaik. haha.

[Reply]
Al-Fikr said...

walkman yang klasik....skang pakai mp3 jer.

[Reply]
Di Hujung Jari said...

nice entry.. i like..

http://dihujungjari.blogspot.com/2011/08/permainan-zaman-kanak-kanak-yang-aku.html

[Reply]
Anonymous said...

wahh...hobi nostalgia 90an jg toh mas. hahaha.
saya juga loh.

Salam,
Kevin
Blog : www.nostalgia-90an.com
Nostalgia Segala Sesuatu pada Tahun 90an.

[Reply]
AmiE is My namE said...

Aku da tua

[Reply]
>