04 October, 2011

Astro Blogger Masterchef! (Part I)

Kakak aku atau lebih dikenali dengan nama glamour shuthephatbaker dapat invitation masuk semifinal. How awesome is that? PRETTY AWESOME!!! Aku yang suruh dia join sebab,

1. Dia pandai masak. Makanan atau minuman dia buat semua sedap.

2. Dia suka masak dan sangat passionate.. tengok je blog dia ni. Semua jenis ada, terutama sekali dessertsss la, sebab sambutan menggalakkan di situ.

3. Apa yang dia masak semua senang. Yes! Resipi dia senang nak ikut, kawan-kawan aku yang tak tau masak pun boleh buat. Apatah lagi aku yang tau masak ni. #eh

So, kepada shuthephatbaker, GOOD LUCK! Semi-final 8 Oktober 2011 ni kat Hartamas. Harap-harap dia dapat masuk final, tebal harapan aku nak dapat Ipad!

0 comment (s):

>