Pages

11 June, 2011

Model Miniatur
















sekarang aku takde life, jadi aku rajinlah update blog. haha. jeles kawan-kawan aku dok berjumpa-jumpa kat tanah malaya tu.

ok kembali ke jalan yang benar. aku suka gila bila tengok gambar-gambar kat atas ni. comel. nampak macam model mainan kan. tapi tak. ini gambar manusia mamalia yang betul & semua tu betul-betul belaka. gambar ni diambil guna teknik fotografi Tilf-Shift. apa tu? baca kat kat sini. cool kan. aku pun macam nak try buat jugak. ada photoshop tutorial. dia bagitau satu-satu. hehe. kalau berjaya, bagus.

aku dapat tau ni dari sini & gambar-gambar aku ambil kat sini.

7 comment (s):

Rock-bottom said...

paan pandai edit bagi jd miniature

[Reply]
yuyu aziz said...

superb comel meck. belajar la nnti amek pic yuyu eh. haha ;)

[Reply]
matahari said...

nice entry....gambar ini mestilah diambil dari pandangan atas or jauh....jd..gambar itu seaakan2 model patung..hehhehehe

[Reply]
Meck said...

dia: tu profesional huhu

yuyu: haha klu amik pun xnmpk muka

matahari: yup.cantik!

[Reply]
Anonymous said...

tp yg gmbr kpl terbang 2 mcm fake sket. mcm mn nk 'parkg' kpl terbg cm2??

[Reply]
Meck said...

betul jugak kan. ke ni yang workshop kapal terbang ke

[Reply]
Anonymous said...

mungkin gak. haha

[Reply]
>