15 April, 2011

huh? last day.. tapi..

aku tak datang kelas!!!!!!

kenapa aku tak datang??? last day kot!!!

1. sebab aku dah pasang niat semalam. tapi konon nak duduk kat firm. study evidence. tapi.. hampeh hampeh.

2. aku tidur lambat & penat semalam. sebab dok keluar lepas tu makan, makan , makan. kerja 1 je jalan. aduh!

3. aku masih di sini.. main cityville & update blog.

oh seruan sri rama, datanglah padaku.

apa-apa pun di kesempatan ini, aku nak meminta maf pada semua kawan-kawan sepanjang perkenalan kita. gitu. aku memang seorang yang nakal, jahat dan cantik persis model, tapi semua kejahatan yang aku lakukan aku tidak ada niat pun untuk menyakiti hati kawan-kawan semua. seandainay aku telah melepasi batas gurauan, aku minta maaf. mungkin tanpa aku sedari, aku telah menyakiti hati kamu semua dengan cara yang aku tak sedari.

TAPI. kadang-kadang aku memang sengaja jahat. lepas tu aku akan rasa teramat bersalah. tapi aku tak boleh nak blah. jadi aku pun terpaksa jadi orang jahat. ala-ala sivaji. @ robot endhiran versi jahat. ini pun, aku nak minta maaf jugak..sesungguhnya aku ni normal orangnya.

terima kasih atas pertolongan kamu semua sepanjang kita menempuh zaman LLB ini. kita telah berjaya lalui hiruk pikuk kota shah alam, lecturer yang baik dan ada juga yang pelik, subjek yang perlu ketahanan mental dan kuat, dan kerja-kerja yang tak pernah habis. tahniah kawan-kawan.

cuma satu aku harapkan,

to be cont..

makan dulu

0 comment (s):

>