25 January, 2011

Ikea

ni design Ikea kat London, yang kat Damansara rasanya macam ni jugak kot tapi kecil sikit. designer tu bagitau dorang saja design ikea macam ni jadi orang susah nak cari jalan keluar & lepas tu singgah-singgah & beli-beli lagi. pandai jugak kan. Samala macam main Roller Coaster Tycoon, bagi jalan dia pusing-pusing supaya orang tak boleh nak keluar. haha. nanti kalau ditakdirkan jadi Tycoon nak la buat macam ni.

source: dailymail



0 comment (s):

>