21 June, 2010

anti-hoping law

sekarang ni berleluasa lompat katak di kalangan ahli politik (ye la.. siapa lagi suka main lompat-lompat) terutamanya daripada pembangkang lompat ke kerajaan (ada jugak la vice versa). kata demokrasi.. tapi dorang ni main-main pulak. dah rakyat mengundi, bagi kepercayaan semua tu..sukahati ko je nak lompat. dulu dah heboh isu ni. macam-macam tapi sekarang macam dah digalakkan pulak, jadi sesuatu perlu dilakukan. TAPI mustahil la dorang nak buat AHL ni.. sebab dorang suka melompat.. lebih-lebih lagi kalau lompat masuk dalam kolam dorang (kalau vice versa sangat la tak mustahil. esok jugak dibahaskan). saja je cakap pasal topik ni..tadi baca komen orang kat nst.. tapi kesimpulan yang boleh dibuat.. mustahil. tapi kena ingat.. rakyat semakin bijak dan pandai menilai.. jangan ingat korang lompat rakyat pun join lompat.. kitorang main nintendo/farmville/ps sekarang.. lompat-lompat tu dah lapuk.

0 comment (s):

>