Pages

11 August, 2011

Thanks Nuffnang!


Yeah! First time boleh cash out. Cerita panjang menjadi pendek, lepas habis belajar, aku boring lalu terfikir untuk menjadi blogger yang serius untuk mendapat extra income (apa yang extra main income pun takdak). Jadi bulan Jun hari tu, aku mulakan operasi. Aku pun google tips itu tips ini dah akhirnya, berhasil (sikit-sikit lama-lama membukit). Thanks Nuffnang. Walaupun tak banyak tapi sekurang-kurangnya aku ada income sendiri. Aku nak kumpul lagi baru cash out, lepas tu boleh la beli Mac Book Pro (over.)


Metered Earnings tu yang banyak membantu. Sebelum aku aktif, ada Campaigns je. Jadi kepada kawan-kawanku di luar sana, walaupun tak famous & tak banyak followers macam aku, jangan risau, tunggu je.. asal ada trafik ada la tu. Lagi-lagi blogger-blogger muda baru (ye macam aku lagi) , tunggu la dalam 2 bulan, mesti ada income. Googlelah tips-tips yang banyak di pasaran.

2 comment (s):

Mrs. Daniel said...

hi..
Newbie dalam berblogger. kalau trafik tak lancar, boleh ker dapat BE?? sehari tak sampai pun 50uv. huhu....(http://jacdaniel78.blogspot.com/)

[Reply]
Meck said...

boleh..kena selalu update survey kat nuffnang..update kategori blog..lepas kedudukan iklan tu penting..

[Reply]
>