08 July, 2011

HTC ChaCha + Facebook-centric

Baru dari HTC. Phone pertama yang ada FB-centric (Suara sumbang cakap ni handphone FB haha). Bila ada FB-centric ni sekali tap je dah boleh buat macam-macam kat FB. Pengguna tegar FB bolehlah beli satu tapi hati-hati, nanti tak pasal-pasal tertekan tershare benda tak patut haha. Ok. Nak tau lagi detail kat SINI.




Baca lagi kalau nak tengok video HTC ni.


1 comment (s):

GSM said...

heard that the mobile phones has a very short life battery. I should obviously not buy this.

[Reply]
>